16 september 2017

L:A Bruket

Op het eiland Södermalm in Stockholm tref je veel toffe adressen aan. Hier ontdekte ik L:A Bruket. Dit Zweedse beautymerk heeft twee fysieke winkels (en een webshop) en deed mij denken aan het Australische Aesop. Ook al zo'n fijn merk. Bij binnenkomst werden mijn handen vrijwel direct aan een scrubbeurt onderworpen en liet de vriendelijke verkoopster mij vervolgens alle 9 handzepen uitproberen. Mijn handen waren nog nooit zo schoon! Tot slot nog een lekkere handcrème en ik was om. Ik ben sowieso erg gevoelig voor mooie verpakkingen, winkels en verzorgingsproducten, zeker als die alleen in het vakantieland te koop zijn. Het viel dus mee dat ik alleen maar met de lippenbalsem en een handcrème naar buiten liep. Ik was namelijk met het vliegtuig en het is dat ik alleen met handbagage reisde. Ik mocht dus maar een beperkt aantal vloeistoffen in verpakkingen van maximaal 100 milliliter meenemen, anders had het hier flink uit de hand kunnen lopen.


Södermannagatan 19

116 40 Stockholm

08-6150011


www.labruket.se

sthlm@labruket.se


Maandag t/m vrijdag van 11.00-18.30 uur

Zaterdag van 11.00-17.00 uur

Zondag van 12.00-17.00 uur





Geen opmerkingen:

Een reactie posten