6 juli 2016

Aubergine

Als afsluiting van de vakantie op Ibiza wilde ik heel graag bij Aubergine lunchen, maar bij aankomst bleek het restaurant helaas gesloten te zijn. Dus ging dit fijne adresje aan mijn neus voorbij. Je kunt er namelijk alleen dineren en die avond zou ik alweer in het vliegtuig zitten. Balen! Toch heb ik een paar foto's gemaakt, zodat ik hem alvast op mijn blog kan zetten, want het zag er té leuk uit. Volgende keer ga ik hier zeker terug, maar misschien kun jij me voor die tijd al vertellen hoe het eten was. Je kunt je reactie onder dit bericht plaatsen. Ik ben benieuwd!

Carretera de San Miguel
07815 Sant Miguel (de Balansat)
Ibiza, España
+34 971090055

www.aubergineibiza.com
info@aubergineibiza.com

Openingstijden:
Maandag t/m zondag van 18.00-23.30 uur





Geen opmerkingen:

Een reactie posten